facebook
Samorząd Lokalny
Biuletyn informacji publicznej

Wydział Infrastruktury Technicznej Inwestycji i Remontów


Naczelnik Wydziału - Aleksander Reguła
telefon (14) 680 33 22
e-mail:
I piętro, pokój nr 22


Zastępca Naczelnika Wydziału - mgr inż. Stanisław Ziemiński
telefon (14) 680 33 22
e-mail:
I piętro, pokój nr 22


Inspektor - mgr Piotr Wysocki
telefon (14) 680 33 24
e-mail:
I piętro, pokój nr 21


mgr inż. Alan Kuczek
telefon (14) 680 33 24
e-mail:
I piętro, pokój nr 21


Podinspektor - mgr inż. Sławomir Czuba
telefon (14) 680 33 23
e-mail:
I piętro, pokój nr 20


Podinspektor - mgr Monika Wielgos
telefon (14) 680 33 23
e-mail:
I piętro, pokój nr 22


Podinspektor - mgr Ewelina Stalec
telefon (14) 680 33 22
I piętro, pokój nr 22

 

Podinspektor - mgr inż. Anna Ciborowska
telefon (14) 680 33 24
e-mail: 
I piętro, pokój nr 21

 

Głowny Specjalista - mgr Janusz Bełch
telefon (14) 680 33 42
e-mail: 
II piętro, pokój nr 29

 

Do jego zadań należy:
  1. inicjowanie i koordynowanie zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących rozwoju i utrzymania sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków, budowy i remontu dróg, chodników, sieci gazowych, energetycznych, telekomunikacyjnych, internetowych, inwestycji i remontów obiektów kubaturowych oraz obiektów sportowych na terenie gminy,
  2. inicjowanie, koordynowanie i wspieranie przedsięwzięć gospodarczych i prowadzenie działalności informacyjnej na temat możliwości finansowania inwestycji ze źródeł pozabudżetowych w tym ze środków unijnych,
  3. opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych wraz ze wskazaniem źródeł finansowania, projektów uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
  4. zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej i nadzór nad ich eksploatacją,
  5. sporządzanie wniosków o sfinansowanie lub współfinansowanie inwestycji ze środków pozabudżetowych, kredytów, pożyczek preferencyjnych, funduszy krajowych i regionalnych UE, rozliczanie ich w współpracy ze służbami finansowymi gminy i regionu,
  6. dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów inwestycyjnych oraz remontowych,
  7. organizowanie przekazywania terenów oraz zapewnienie nadzoru inwestycyjnego w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych,
  8. organizowanie odbiorów inwestycji, przekazywanie inwestycji użytkownikom oraz rozliczanie nakładów inwestycyjnych,
  9. wykonywanie czynności umownych dotyczących zabezpieczania i realizacji roszczeń z rękojmi i gwarancji udzielonych przez wykonawców inwestycji, naliczanie karnych odsetek wykonawcom,
  10. opracowywanie opinii i stanowisk w sprawie przebiegu dróg krajowych, autostrad, powiatowych, zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
  11. planowanie i finansowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, chodników i koordynacja prac związanych z ich utrzymaniem,
  12. prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych, sprawowanie funkcji zarządcy w zakresie zarządzania drogami gminnymi, realizowanie zadań w zakresie utrzymania zimowego, podejmowanie decyzji w zakresie oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych,
  13. orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia i wydawania zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych, obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową oraz zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej,
  14. realizowanie zadań związanych z wykonywaniem nowych punktów świetlnych,
  15. organizowanie konserwacji i remontów oświetleń ulicznych, ewidencja punktów świetlnych,
  16. Wydział Infrastruktury Technicznej, Inwestycji i Remontów przy oznakowaniu spraw używa symbolu ITR.

 

  1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisami wykonawczymi, w tym:
  1. przygotowywanie specyfikacji przetargowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa przed rozpoczęciem procedur przetargowych, analiza wniosków pozostałych pracowników wydziału/referatów o wszczęcie procedur przetargowych przed zatwierdzeniem ich przez Wójta,
  2. zgłaszanie wymaganych przepisami ogłoszeń, dokumentacji i specyfikacji przetargowych do publikacji na stronie internetowej Urzędu, Biuletynie Wspólnot Europejskich oraz portalu UZP,
  3. prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przez Gminę zamówień publicznych, koordynowanie i udzielanie pomocy w realizacji procedur przetargowych,
  4. współpracowanie na bieżąco w zakresie ustalania trybu zamówienia publicznego ( ze względu na wartość zamówień tego samego rodzaju w skali urzędu),
  5. współpracowanie z pracownikami Urzędu w zakresie realizacji zamówień poniżej kwoty Euro, obowiązującej w bieżącym okresie realizacji, zgodnie z przepisami w tym zakresie i zgodnie z zarządzeniami Wójta,
  6. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących procedur przetargowych na każdym etapie postępowania,
  7. prowadzenie spraw związanych z ewentualnymi protestami i odwołaniami od rozstrzygnięć przetargowych,
  8. staranne wykonywanie czynności związanych z zawieraniem i realizacją umowy z wybranym wykonawcą,
  9. archiwizowanie dokumentacji po zakończeniu postępowania,
  10. prowadzenie centralnego rejestru zawartych umów zamówień publicznych,
  1. Przyjmowanie od kierowników referatów/naczelnika wydziału w miarę potrzeby wniosków do Wójta o powołanie stałej komisji przetargowej do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez daną komórkę albo doraźnej komisji przetargowej – jeżeli powołanie takiej komisji uzasadnione jest wagą lub specyfikacją określonego zamówienia.
  2. Przedstawianie propozycji składu osobowego komisji i szczegółowego podziału zadań, przy wnioskowaniu o powołanie komisji,
  3. Odbieranie informacji od kierowników/naczelnika komórek organizacyjnych na początku danego roku budżetowego (po uchwaleniu budżetu gminy) zobowiązań z dokonanym obliczeniem wartości zamówień planowanych w ich komórce organizacyjnej.
Turystyka
Polityka cookies

www.ugdebica.pl
Gmina Dębica
ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica
Tel: +48 (14) 680-33-10; Fax: +48 (14) 680-33-36
NIP: 872-221-67-36
e-mail: urzad@ugdebica.pl
Realizacja: ideo
CMS   Edito Powered by