|
Wydział Infrastruktury Technicznej Inwestycji i Remontów
Naczelnik Wydziału - Aleksander Reguła
telefon (14) 680 33 22
e-mail:
I piętro, pokój nr 22
Zastępca Naczelnika Wydziału - mgr inż. Stanisław Ziemiński
telefon (14) 680 33 22
e-mail:
I piętro, pokój nr 22
Inspektor - mgr Piotr Wysocki
telefon (14) 680 33 24
e-mail:
I piętro, pokój nr 21
mgr inż. Alan Kuczek
telefon (14) 680 33 24
e-mail:
I piętro, pokój nr 21
Podinspektor - mgr inż. Sławomir Czuba
telefon (14) 680 33 23
e-mail:
I piętro, pokój nr 20
Podinspektor - mgr Monika Wielgos
telefon (14) 680 33 23
e-mail:
I piętro, pokój nr 22
Podinspektor - mgr Ewelina Stalec
telefon (14) 680 33 22
I piętro, pokój nr 22
Podinspektor - mgr inż. Anna Ciborowska
telefon (14) 680 33 24
e-mail:
I piętro, pokój nr 21
Głowny Specjalista - mgr Janusz Bełch
telefon (14) 680 33 42
e-mail:
II piętro, pokój nr 29
Do jego zadań należy:
-
inicjowanie i koordynowanie zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących rozwoju i utrzymania sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, oczyszczalni ścieków, budowy i remontu dróg, chodników, sieci gazowych, energetycznych, telekomunikacyjnych, internetowych, inwestycji i remontów obiektów kubaturowych oraz obiektów sportowych na terenie gminy,
-
inicjowanie, koordynowanie i wspieranie przedsięwzięć gospodarczych i prowadzenie działalności informacyjnej na temat możliwości finansowania inwestycji ze źródeł pozabudżetowych w tym ze środków unijnych,
-
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych wraz ze wskazaniem źródeł finansowania, projektów uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
-
zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej i nadzór nad ich eksploatacją,
-
sporządzanie wniosków o sfinansowanie lub współfinansowanie inwestycji ze środków pozabudżetowych, kredytów, pożyczek preferencyjnych, funduszy krajowych i regionalnych UE, rozliczanie ich w współpracy ze służbami finansowymi gminy i regionu,
-
dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów inwestycyjnych oraz remontowych,
-
organizowanie przekazywania terenów oraz zapewnienie nadzoru inwestycyjnego w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych,
-
organizowanie odbiorów inwestycji, przekazywanie inwestycji użytkownikom oraz rozliczanie nakładów inwestycyjnych,
-
wykonywanie czynności umownych dotyczących zabezpieczania i realizacji roszczeń z rękojmi i gwarancji udzielonych przez wykonawców inwestycji, naliczanie karnych odsetek wykonawcom,
-
opracowywanie opinii i stanowisk w sprawie przebiegu dróg krajowych, autostrad, powiatowych, zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
-
planowanie i finansowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, chodników i koordynacja prac związanych z ich utrzymaniem,
-
prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych, sprawowanie funkcji zarządcy w zakresie zarządzania drogami gminnymi, realizowanie zadań w zakresie utrzymania zimowego, podejmowanie decyzji w zakresie oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych,
-
orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia i wydawania zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych, obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową oraz zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej,
-
realizowanie zadań związanych z wykonywaniem nowych punktów świetlnych,
-
organizowanie konserwacji i remontów oświetleń ulicznych, ewidencja punktów świetlnych,
-
Wydział Infrastruktury Technicznej, Inwestycji i Remontów przy oznakowaniu spraw używa symbolu ITR.
-
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisami wykonawczymi, w tym:
-
przygotowywanie specyfikacji przetargowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa przed rozpoczęciem procedur przetargowych, analiza wniosków pozostałych pracowników wydziału/referatów o wszczęcie procedur przetargowych przed zatwierdzeniem ich przez Wójta,
-
zgłaszanie wymaganych przepisami ogłoszeń, dokumentacji i specyfikacji przetargowych do publikacji na stronie internetowej Urzędu, Biuletynie Wspólnot Europejskich oraz portalu UZP,
-
prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przez Gminę zamówień publicznych, koordynowanie i udzielanie pomocy w realizacji procedur przetargowych,
-
współpracowanie na bieżąco w zakresie ustalania trybu zamówienia publicznego ( ze względu na wartość zamówień tego samego rodzaju w skali urzędu),
-
współpracowanie z pracownikami Urzędu w zakresie realizacji zamówień poniżej kwoty Euro, obowiązującej w bieżącym okresie realizacji, zgodnie z przepisami w tym zakresie i zgodnie z zarządzeniami Wójta,
-
wyjaśnianie wątpliwości dotyczących procedur przetargowych na każdym etapie postępowania,
-
prowadzenie spraw związanych z ewentualnymi protestami i odwołaniami od rozstrzygnięć przetargowych,
-
staranne wykonywanie czynności związanych z zawieraniem i realizacją umowy z wybranym wykonawcą,
-
archiwizowanie dokumentacji po zakończeniu postępowania,
-
prowadzenie centralnego rejestru zawartych umów zamówień publicznych,
-
Przyjmowanie od kierowników referatów/naczelnika wydziału w miarę potrzeby wniosków do Wójta o powołanie stałej komisji przetargowej do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez daną komórkę albo doraźnej komisji przetargowej – jeżeli powołanie takiej komisji uzasadnione jest wagą lub specyfikacją określonego zamówienia.
-
Przedstawianie propozycji składu osobowego komisji i szczegółowego podziału zadań, przy wnioskowaniu o powołanie komisji,
-
Odbieranie informacji od kierowników/naczelnika komórek organizacyjnych na początku danego roku budżetowego (po uchwaleniu budżetu gminy) zobowiązań z dokonanym obliczeniem wartości zamówień planowanych w ich komórce organizacyjnej.
|
|